PM-MARKET / POLITYKA ZWROTÓW

POJEMNIKI METALOWE

Zapewniamy naszym klientom możliwość zwrotu i wymiany produktów w określonym czasie. Przeczytaj naszą politykę zwrotów, aby dowiedzieć się o warunkach, procedurach i terminach związanych z zwrotami i wymianami.

PRZECZYTAJ JUŻ TERAZ!
  1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 [1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni roboczych.
  2. 14-dniowy termin zwrotu bez podania przyczyny liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie towaru.
  3. W przypadku odstąpienia od chęci zakupu po złożeniu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania towaru klient powinien przesłać oświadczenie odstąpienia od umowy w formie pisemnej na adres WIM Michał Olejarz, ul. Zagnańska 153, 25-563 Kielce lub mailowo na adres kontakt@pojemniki-metalowe.com. Oświadczenie kupującego może być złożone na formularzu odstąpienia od umowy (wzór – załącznik 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827). Sprzedający wyłącza możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy w innej formie niż pisemna.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
  5. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres: WIM Michał Olejarz ul. Zagnańska 153, 25-563 Kielce
  6. Zwracany przez klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi klient.
  7. Zwrot może zostać przyjęty wyłącznie w przypadku, gdy produkt nie był przez klienta w jakikolwiek sposób naruszony. Produkt nie może nosić śladów używania: nie mógł być otwierany, uszkodzony, próbowany czy pozbawiony części wyposażenia. W przypadku niezastosowania się do powyższych zasad kupujący, na podstawie art. 38 pkt 5 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) traci prawo odstąpienia od umowy.
  8. W przypadku przyjęcia zwrotu towaru, zwrot płatności, w tym koszt dostarczenia towaru zostanie dokonany poprzez przelew bankowy na wskazany w zamówieniu numer konta. W przypadku braku informacji o rachunku klient ma obowiązek przekazać sprzedającemu te dane.
  9. W przypadku zwrotu przez klienta części produktów objętych zamówieniem zwrócona zostanie mu kwota odpowiadające jedynie cenie produktów zwróconych.
  10. Konsumentowi zgodnie z art 38 ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
    1. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    7. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;

Chcesz zwrócić towar?

WYPEŁNIJ STOSOWNE OŚWIADCZENIE!

W przypadku zwrotu towaru należy wypełnić stosowne oświadczenie. Przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt ze sklepem pm-market.pl w celu omówienia warunków zwrotu.
Zwracany towar prosimy odesłać przesyłką kurierską wraz z otrzymaną fakturą i pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres:

WIM Michał Olejarz
Zagnańska 153, 25-563 Kielce
pm-market@pm-market.pl
tel: +48 530 600 288

Brak wypełnionego w/w oświadczenia o zwrocie paczki, spowoduje opóźnienie lub uniemożliwi realizację zwrotu.

Masz wątpliwości odnośnie polityki zwrotów?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Nasi konsultanci odpowiedzą na każde Twoje pytanie. Nie zwlekaj i zadzwoń do nas już teraz.