pm-market-logo-white-horizontal

PM-MARKET / DOSTAWA

POJEMNIKI METALOWE

W jakich godzinach mogę oczekiwać przyjazdu kuriera? Czy muszę być przy odbiorze mojej paczki? Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedzi właśnie na tej stronie. Dobrze trafiłeś!

PRZECZYTAJ JUŻ TERAZ!

Złożenie zamówienia w sklepie internetowym pm-market.pl oraz wybranie sposobu płatności jest podstawowym warunkiem dostawy towaru. Wysyłka oraz transport odbywają się wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku.  
Zamówienia realizowane są w terminie 2-3 dni roboczych pod warunkiem, że zamówiony towar znajduje się w magazynie. W przeciwnym wypadku czas realizacji zamówienia może się wydłużyć i wynieść od 5 do 15 dni roboczych. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do przesunięcia okresu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od sprzedającego. O dokładnym terminie wysyłki towaru klient w takim przypadku byłby informowany najpóźniej po upływie podstawowego okresu realizacji zamówienia.

Warunkiem realizacji w podanym terminie jest:

– dla zamówień z wybraną formą płatności przelewem – kwota przelewu musi zostać zaksięgowana na koncie właściciela sklepu firmy WIM Michał Olejarz.
Standardowy koszt przesyłki to 300 zł netto. Przy produktach wielkogabarytowych cena ta może ulec zmianie i wynieść do 500 zł netto za sztukę.

Firma kurierska dostarcza przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. Z tego względu proponujemy Klientom, aby za adres dostawy wyznaczali miejsce, w którym zawsze będzie osoba upoważniona do odbioru przesyłki. Nie możemy dokładnie określić godziny dostawy, ponieważ firma kurierska, dostarczająca zamówiony towar, określa dzień doręczenia. Na życzenie klienta udostępniamy numer listu przewozowego do śledzenia przesyłki. Istnieje również możliwość, na prośbę klienta, skontaktowania się z przewoźnikiem i uzyskania informacji o dostarczeniu przesyłki przez przewoźnika, którym są firmy:

logo pm market 1 full
logo geodis
kurier rohling suus logistics
Towar zamówiony przez Klienta jest przez nas sprawdzony i wysyłany bez uszkodzeń i wad. Prosimy jednakże o dokładne sprawdzenie stanu przesyłki w momencie jej odbioru, przy pracowniku firmy kurierskiej. Jeżeli towar jest w dobrym stanie, należy podpisać odbiór przesyłki i razem z pracownikiem firmy kurierskiej sprawdzić zawartość. Jeśli po odjeździe kierowcy stwierdzone zostaną problemy z przesyłką należy niezwłocznie o tym fakcie poinformować sprzedawcę.

W przypadku kiedy opakowanie towaru posiada znaczne uszkodzenia, ślady otwierania itp. należy odmówić odbioru przesyłki i niezwłocznie poinformować o tym sklep lub gdy stwierdzone zostaną uszkodzenia należy wypełnić wraz z kurierem protokół uszkodzenia przesyłki. W przypadku gdy kierowca nie będzie w posiadaniu stosownego druku taki dokument należy spisać ręcznie na zwykłej białej kartce opisując zdarzenie i zakres szkód. Ważne, aby był spisany dokładnie i czytelnie, w sposób jasno opisujący sposób uszkodzenia przesyłki przez firmę kurierską. Fakt posiadania protokołu nie gwarantuje uznania reklamacji, dlatego tak ważne jest, aby prawidłowo opisać stan paczki. W protokole należy zaznaczyć, że opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone oraz opisać najmniejsze uszkodzenia, zadrapania czy wgniecenia. Zaznaczenie w protokole, że opakowanie zewnętrzne nie było uszkodzone wyklucza pozytywne rozpatrzenie reklamacji ze strony firmy kurierskiej.

Po jego sporządzeniu w dwóch egzemplarzach powinny zostać podpisane przez obie strony obecne przy dostawie towaru tj. klienta i kierowcy. Podpisy powinny być czytelne a kierowca firmy kurierskiej dodatkowo zobowiązany jest podać numer rejestracyjny pojazdu dostarczającego towar na miejsce. Powyższe czynności regulują przepisy prawne w ustawie z dnia 15 listopada 1984 r. – Prawo przewozowe /Dz. U. z 1995 r., Nr 119, poz. 575 z późń. zm./.
Jeśli zauważą Państwo uszkodzenie towaru po tym jak kurier już odjedzie, należy skontaktować się z firmą kurierską i poprosić kuriera o przyjazd w celu spisania protokołu. Jest to zgodne z prawem transportowym i kurier nie może odmówić. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne produktów oraz braki w przesyłce stwierdzone po odbiorze i odjeździe kuriera, będą uznane za powstałe po dostarczeniu przesyłki.
Reklamacje dotyczące błędów w wysyłce, braków lub uszkodzenia przesyłki mogą być składane w terminie 5 dni roboczych od daty jej otrzymania do właściciela sklepu. Decydujący jest termin otrzymania protokołu uszkodzenia przesyłki oraz formularza reklamacji, który można pobrać w zakładce REKLAMACJE. Sklep nie odpowiada za ewentualne uszkodzenia lub ubytki przesyłki spowodowane przez firmę kurierską. Bez protokołu szkody nie będzie możliwości złożenia reklamacji do przewoźnika.
Wszelkie problemy i sytuacje niepokojące należy zgłosić obsłudze sklepu. W przypadku wypełnienia protokołu i/lub formularza, należy przesłać go w trybie pilnym do sklepu wraz z dokumentacją w postaci fotografii ukazujących zakres i skalę problemu. Sprzedający zastrzega sobie prawo odrzucenia reklamacji bez zdjęć ukazujących uszkodzenia.

Masz wątpliwości odnośnie dostawy?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Nasi konsultanci odpowiedzą na każde Twoje pytanie. Nie zwlekaj i zadzwoń do nas już teraz.

WYSZUKAJ PRODUKTY

SPRAWDŹ NASZE POLECANE