PM-MARKET / GWARANCJA

POJEMNIKI METALOWE

Zapewniamy naszym klientom gwarancję na zakupione produkty. Sprawdź szczegóły naszej gwarancji, która zapewnia ochronę przed wadami fabrycznymi i oferuje wsparcie techniczne w razie potrzeby.

PRZECZYTAJ JUŻ TERAZ!
Oferowane przez nas produkty charakteryzuje najwyższa jakość, a co za tym idzie objęte są także gwarancją producenta obejmującą 12 miesięcy od momentu otrzymania towaru. Istnieje możliwość przedłużenia okresu gwarancyjnego za dodatkową opłatą na okres 24 miesięcy. W przypadku dodatkowych pytań czy wątpliwości udzielamy wyczerpujących wyjaśnień.
Każdy klient, który dokonał zakupu w naszym sklepie gwarantujemy, że otrzyma towar. Na każdym etapie realizacji klient ma prawo prosić o informację dotyczące aktualnego statusu realizacji zamówienia. Zapewniamy, że każda osoba wnioskująca o ustalenie szczegółów dostawy również otrzyma informacje w tym zakresie.

W przypadku uszkodzenia mechanicznego powstałego na skutek działań leżących po stronie firmy kurierskiej prosimy o sporządzenie protokołu uszkodzenia wraz z kurierem (koniecznie z jego podpisem) i wykonanie fotografii ukazujących problem. W przypadku otrzymania niekompletnego lub wadliwego towaru prosimy o wypełnienie formularza reklamacji dostępnego w dziale REKLAMACJE wraz ze zdjęciami. Po jego wypełnieniu prosimy o jego niezwłoczne przesłanie na adres mailowy wskazany do kontaktu w przypadku reklamacji jednak nie później niż 5 dni po dostarczeniu towaru. Po tym czasie reklamacje nie zostaną uwzględnione. Pomimo tego, że sytuacje takie zdarzają się niezwykle rzadko, to chcemy uchronić klientów przed przykrymi niespodziankami.

Warunki gwarancji

  1. Zakupiony towar posiadający gwarancję podlega wymianie jeśli posiada wady fabryczne.
  2. Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy i rozpoczyna się od daty sprzedaży towaru.
  3. Gwarancja nie obejmuje:
  • produktów zgłoszonych po terminie 5 dni od otrzymania towaru
  • towarów uszkodzonych poprzez nieumiejętne użytkowanie niewłaściwe z przeznaczeniem
  • uszkodzenia mechaniczne spowodowane przez inne urządzenia
  • uszkodzenia powstałe z winy użytkownika
  • samodzielnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
  • uszkodzenia wynikające z przeciążenia, nadmiernego eksploatowania lub pracy w niewłaściwych warunkach
  • elementów naturalnego zużywania się, przecierania elementów
  • uszkodzeń powstałych podczas transportu towarów przez przewoźnika
  1. Dostarczony przez kuriera produkt należy sprawdzić w jego obecności. Za uszkodzenia powstałe w transporcie wynikające z winy pracownika firmy spedycyjnej nie są objęte powyższą gwarancją.
  2. Po wykryciu wad produktu niewynikającego z transportu należy udokumentować je zdjęciami oraz przesłać drogą elektroniczną pod wskazany adres mailowy sprzedającego.
  3. Wadliwość produktu należy zgłosić niezwłocznie po jego otrzymaniu w przeciągu 5 dni od daty dostarczenia towaru.
  4. Zgłoszenia wadliwości dostarczonego produktu należy dokonać drogą elektroniczną. Telefoniczne poinformowanie sprzedającego o ewentualnych uszkodzeniach nie jest podstawą do roszczenia naprawy i wymiany towaru.
  5. Sprzedający zastrzega sobie prawo do 7-dniowego terminu rozpatrzenia reklamacji kupującego.
  6. Przy uznaniu zgłoszenia wady za słuszne produkt zostanie naprawiony w terminie 14-21 dni roboczych od daty wysłania towaru przez kupującego.
  7. W wyjątkowych przypadkach spowodowanych przez niezależne od sprzedającego okoliczności zastrzega on sobie prawo do przedłużenia terminu naprawy sprzętu do 30 dni roboczych.
  8. Sprzedający zastrzega sobie prawo do określenia czy reklamowany produkt wymaga naprawy czy istnieje konieczność wymiany go na nowy towar. Kupujący nie może narzucić sprzedającemu formy wywiązania się z powyższej gwarancji.
  9. Sprzedający zastrzega sobie prawo odesłania na koszt kupującego towaru, który został zareklamowany bezzasadnie.
  10. Sprzedający zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta za wysyłkę nieprzyjętego towaru, który nie nosi żadnych śladów uszkodzeń oraz nie zgłosił żadnych wad produktu w momencie jego dostarczenia przez kuriera

Masz wątpliwości odnośnie gwarancji?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Nasi konsultanci odpowiedzą na każde Twoje pytanie. Nie zwlekaj i zadzwoń do nas już teraz.