Oferowane przez nas produkty charakteryzuje najwyższa jakość, a co za tym idzie objęte są także gwarancją producenta obejmującą 12 miesięcy od momentu otrzymania towaru. Istnieje możliwość przedłużenia okresu gwarancyjnego za dodatkową opłatą na okres 24 miesięcy.
W przypadku dodatkowych pytań czy wątpliwości udzielamy wyczerpujących wyjaśnień.
Każdy klient, który dokonał zakupu w naszym sklepie gwarantujemy, że otrzyma towar. Na każdym etapie realizacji klient ma prawo prosić o informację dotyczące aktualnego statusu realizacji zamówienia. Zapewniamy, że każda osoba wnioskująca o ustalenie szczegółów dostawy również otrzyma informacje w tym zakresie.
W przypadku uszkodzenia mechanicznego powstałego na skutek działań leżących po stronie firmy kurierskiej prosimy o sporządzenie protokołu uszkodzenia wraz z kurierem (koniecznie z jego podpisem) i wykonanie fotografii ukazujących problem. W przypadku otrzymania niekompletnego lub wadliwego towaru prosimy o wypełnienie formularza reklamacji dostępnego w dziale REKLAMACJE wraz ze zdjęciami. Po jego wypełnieniu prosimy o jego niezwłoczne przesłanie na adres mailowy wskazany do kontaktu w przypadku reklamacji jednak nie później niż 5 dni po dostarczeniu towaru. Po tym czasie reklamacje nie zostaną uwzględnione. Pomimo tego, że sytuacje takie zdarzają się niezwykle rzadko, to chcemy uchronić klientów przed przykrymi niespodziankami.
Warunki gwarancji
- Zakupiony towar posiadający gwarancję podlega wymianie jeśli posiada wady fabryczne.
- Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy i rozpoczyna się od daty sprzedaży towaru.
- Gwarancja nie obejmuje:
- produktów zgłoszonych po terminie 5 dni od otrzymania towaru
- towarów uszkodzonych poprzez nieumiejętne użytkowanie niewłaściwe z przeznaczeniem
- uszkodzenia mechaniczne spowodowane przez inne urządzenia
- uszkodzenia powstałe z winy użytkownika
- samodzielnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
- uszkodzenia wynikające z przeciążenia, nadmiernego eksploatowania lub pracy w niewłaściwych warunkach
- elementów naturalnego zużywania się, przecierania elementów
- uszkodzeń powstałych podczas transportu towarów przez przewoźnika
- Dostarczony przez kuriera produkt należy sprawdzić w jego obecności. Za uszkodzenia powstałe w transporcie wynikające z winy pracownika firmy spedycyjnej nie są objęte powyższą gwarancją.
- Po wykryciu wad produktu niewynikającego z transportu należy udokumentować je zdjęciami oraz przesłać drogą elektroniczną pod wskazany adres mailowy sprzedającego.
- Wadliwość produktu należy zgłosić niezwłocznie po jego otrzymaniu w przeciągu 5 dni od daty dostarczenia towaru.
- Zgłoszenia wadliwości dostarczonego produktu należy dokonać drogą elektroniczną. Telefoniczne poinformowanie sprzedającego o ewentualnych uszkodzeniach nie jest podstawą do roszczenia naprawy i wymiany towaru.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do 7-dniowego terminu rozpatrzenia reklamacji kupującego.
- Przy uznaniu zgłoszenia wady za słuszne produkt zostanie naprawiony w terminie 14-21 dni roboczych od daty wysłania towaru przez kupującego.
- W wyjątkowych przypadkach spowodowanych przez niezależne od sprzedającego okoliczności zastrzega on sobie prawo do przedłużenia terminu naprawy sprzętu do 30 dni roboczych.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do określenia czy reklamowany produkt wymaga naprawy czy istnieje konieczność wymiany go na nowy towar. Kupujący nie może narzucić sprzedającemu formy wywiązania się z powyższej gwarancji.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo odesłania na koszt kupującego towaru, który został zareklamowany bezzasadnie.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta za wysyłkę nieprzyjętego towaru, który nie nosi żadnych śladów uszkodzeń oraz nie zgłosił żadnych wad produktu w momencie jego dostarczenia przez kuriera