PM-MARKET / FAQ

POJEMNIKI METALOWE

Strefa FAQ to strefa najczęściej zadawanych pytań przez naszych klientów!
Zobacz czy nie ma tam odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie! Jeśli nie, służymy pomocą!

Zadzwoń do nas lub napisz już teraz!
Zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 2 -3 dni roboczych, pod warunkiem że dany towar znajduje się na magazynie. W przeciwnym wypadku czas realizacji zamówienia może się wydłużyć i wynieść od 5 do 15 dni roboczych. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do przesunięcia okresu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od sprzedającego. O dokładnym terminie wysyłki towaru klient w takim przypadku byłby informowany najpóźniej po upływie podstawowego okresu realizacji zamówienia.

Dla zamówień z wybraną formą płatności przelewem – kwota przelewu musi zostać zaksięgowana na koncie właściciela sklepu firmy WIM Michał Olejarz. Standardowy koszt przesyłki to 300 zł netto. Przy produktach wielkogabarytowych cena ta może ulec zmianie i wynieść do 500 zł netto za sztukę.

Złożenie zamówienia w sklepie internetowym pm-market.pl oraz wybranie sposobu płatności jest podstawowym warunkiem dostawy towaru. Wysyłka oraz transport odbywają się wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku.

Zapewniamy swoim klientom różnorodne metody płatności. Klienci mogą skorzystać z tradycyjnego przelewu bankowego, gdzie otrzymują niezbędne informacje dotyczące numeru konta, na które powinni dokonać płatności. Dodatkowo  wykorzystujemy platformę  Przelewy24, która umożliwia szybkie i bezpieczne płatności online. Klienci mają również możliwość dokonania płatności za pobraniem, czyli w momencie dostawy zamówionego towaru. Inną opcją jest wykonanie przelewu na podstawie faktury proforma, co daje klientom elastyczność w dokonywaniu płatności zgodnie z dostarczonymi informacjami. Dzięki różnorodności dostępnych metod płatności PM-MARKET stara się zapewnić klientom wygodę i bezpieczeństwo w procesie dokonywania transakcji.

W przypadku kiedy opakowanie towaru posiada znaczne uszkodzenia, ślady otwierania itp. należy odmówić odbioru przesyłki i niezwłocznie poinformować o tym sklep lub gdy stwierdzone zostaną uszkodzenia należy wypełnić wraz z kurierem protokół uszkodzenia przesyłki. W przypadku gdy kierowca nie będzie w posiadaniu stosownego druku taki dokument należy spisać ręcznie na zwykłej białej kartce opisując zdarzenie i zakres szkód. Ważne, aby był spisany dokładnie i czytelnie, w sposób jasno opisujący sposób uszkodzenia przesyłki przez firmę kurierską. Fakt posiadania protokołu nie gwarantuje uznania reklamacji, dlatego tak ważne jest, aby prawidłowo opisać stan paczki. W protokole należy zaznaczyć, że opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone oraz opisać najmniejsze uszkodzenia, zadrapania czy wgniecenia. Zaznaczenie w protokole, że opakowanie zewnętrzne nie było uszkodzone wyklucza pozytywne rozpatrzenie reklamacji ze strony firmy kurierskiej.

Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 [1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni roboczych.