Strefa FAQ to strefa najczęściej zadawanych pytań przez naszych klientów!
Zobacz czy nie ma tam odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie! Jeśli nie, służymy pomocą!
Dla zamówień z wybraną formą płatności przelewem – kwota przelewu musi zostać zaksięgowana na koncie właściciela sklepu firmy WIM Michał Olejarz. Standardowy koszt przesyłki to 300 zł netto. Przy produktach wielkogabarytowych cena ta może ulec zmianie i wynieść do 500 zł netto za sztukę.
Złożenie zamówienia w sklepie internetowym pm-market.pl oraz wybranie sposobu płatności jest podstawowym warunkiem dostawy towaru. Wysyłka oraz transport odbywają się wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku.
Zapewniamy swoim klientom różnorodne metody płatności. Klienci mogą skorzystać z tradycyjnego przelewu bankowego, gdzie otrzymują niezbędne informacje dotyczące numeru konta, na które powinni dokonać płatności. Dodatkowo wykorzystujemy platformę Przelewy24, która umożliwia szybkie i bezpieczne płatności online. Klienci mają również możliwość dokonania płatności za pobraniem, czyli w momencie dostawy zamówionego towaru. Inną opcją jest wykonanie przelewu na podstawie faktury proforma, co daje klientom elastyczność w dokonywaniu płatności zgodnie z dostarczonymi informacjami. Dzięki różnorodności dostępnych metod płatności PM-MARKET stara się zapewnić klientom wygodę i bezpieczeństwo w procesie dokonywania transakcji.
W przypadku kiedy opakowanie towaru posiada znaczne uszkodzenia, ślady otwierania itp. należy odmówić odbioru przesyłki i niezwłocznie poinformować o tym sklep lub gdy stwierdzone zostaną uszkodzenia należy wypełnić wraz z kurierem protokół uszkodzenia przesyłki. W przypadku gdy kierowca nie będzie w posiadaniu stosownego druku taki dokument należy spisać ręcznie na zwykłej białej kartce opisując zdarzenie i zakres szkód. Ważne, aby był spisany dokładnie i czytelnie, w sposób jasno opisujący sposób uszkodzenia przesyłki przez firmę kurierską. Fakt posiadania protokołu nie gwarantuje uznania reklamacji, dlatego tak ważne jest, aby prawidłowo opisać stan paczki. W protokole należy zaznaczyć, że opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone oraz opisać najmniejsze uszkodzenia, zadrapania czy wgniecenia. Zaznaczenie w protokole, że opakowanie zewnętrzne nie było uszkodzone wyklucza pozytywne rozpatrzenie reklamacji ze strony firmy kurierskiej.
Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 [1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni roboczych.